Recensie: Kies voor Mij – Deel 1 – Full Moon serie – Stefanie van Mol

Andere boeken: Verlangen Serie
Uitgeverij: Dutch Venture Publishing | 2017
Genre: New Adult
Pagina’s: 209
ISBN: 978942585066

Jonathan werd gedwongen harde keuzes te maken.

Muziek of zijn familie. Tot op de dag van vandaag heeft hij nog steeds geen spijt van zijn keuze voor muziek. Hij had gezworen om zich nooit meer emotioneel te binden aan anderen. Maar wanneer een knappe, zwartharige dame in zijn armen valt, is hij op slag verloren. Hij wil haar en doet alles wat in zijn macht ligt om haar voor zich te winnen.

Camille kwam hier naartoe met een missie.

Camille verloor enkele jaren geleden haar moeder aan kanker. Net voor ze aan haar studie gaat beginnen, gaat ze met haar beste vriendin Karen op vakantie. Daar gaan ze naar een rockconcert van Full Moon.

Wie had ooit gedacht dat haar leven zo zou veranderen?

Camille is na het overlijden van haar moeder erg beschermend opgevoed door haar vader. Voordat ze weer terug naar school moet, gaat ze met haar beste vriendin Karen op vakantie.

Daar loopt ze tijdens een rockconcert de drummer tegen het lijf, Jonathan. Welk toevallig vroeger ook haar buurjongen was. Het klikt dan ook al snel. Samen beleven ze gezellige, leuke en intieme momenten. Maar toch lijkt Camille te twijfelen. Jonathan heeft het namelijk heel duidelijk gemaakt dat zijn muziek zijn alles is en ziet niet wat het probleem van Camille is.

Zullen deze twee er samen uit komen?

Allereerst wil ik DVP bedanken voor het recensie exemplaar!
Dit is het eerste deel van de Full Moon serie. Waarvan nu 4 delen uit zijn en er sowieso nog twee gaan komen! Dit eerste deel leest in ieder geval erg lekker weg. Je leest de ene keer vanuit Camille’s oogpunt en dan vanuit Jonathan’s oogpunt. Dat maakt het lezen erg prettig gezien er redelijk veel in gebeurd. Door het wisselen van de oogpunten is de draad gemakkelijker bij te houden. Het is een ideaal boek om zo tussendoor te lezen. Niet te dik, makkelijke schrijfstijl waarin je alle momenten heerlijk tot in de puntjes meebeleefd. Het einde is misschien een beetje erg afgekapt maar dat komt waarschijnlijk gewoon om je nieuwsgieriger te maken voor het volgende deel! Op naar deel twee dus!

Dit was mijn recensie, bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs Daniëlle