Recensie: Gekortwiekt – Debora Elisabeth

gekortwiekt

Auteur: Debora Elisabeth
Titel:
Gekortwiekt
Andere boeken auteur: Vergeef Haar
Uitgeverij: Eigen beheer
Aantal pagina’s:
85
ISBN:
 1230001425802
Uitgave:
Ebook

 

Beschrijving
“Haar alleen maar zien zorgt ervoor dat het grote gat in mijn borstkas een heel klein stukje dicht lijkt te trekken. Kan zij me helpen? Kan ze een brug bouwen, zodat ik het gat weer over kan steken?”

Ze zijn nieuw op school: Ava en Ab. Bloedmooi, ongrijpbaar en mysterieus. Brian en zijn klasgenoten Jason en Renkse weten niet wat ze van de nieuwkomers moeten denken. Er is iets vreemds met hen beiden aan de hand. Ze zijn een stel, maar Ab heeft er geen problemen mee om andere meisjes op school te verleiden, zelfs Brians ex-vriendin Tara niet.
Brian voelt nog steeds veel voor Tara, maar wordt ook door Ava’s kwetsbaarheid en geheimzinnigheid aangetrokken.

Wat Brian niet weet is dat Ava en Ab een geheim verbergen dat nooit bekend mag worden … een geheim dat de gewone wereld overstijgt.

Recensie
Ab en Ava houden zielsveel van elkaar, het liefste willen ze niet zonder elkaar. Maar op school kunnen ze helaas niet altijd bij elkaar zijn. Terwijl Ava, voorzichtig probeert  vriendschappen te sluiten, maakt Ab zich nergens druk om. Hij krijgt aandacht genoeg.

Wanneer Brian, Ava alleen treft, is hij meteen weg van haar, ze is zo mooi en ook nog erg lief. Maar toch zit hem iets niet lekker. Er is iets met haar, maar ook met hem. Hij kan er geen touw aan vastknopen.

Is Ava wel zo gelukkig? Waarom ziet hij haar alleen maar bij Ab of in de les?

Dit boek neemt je mee in een achtbaan van emoties, liefde, mysterie en jaloezie. Het leest heerlijk weg en is erg spannend. Voordat ik het wist had ik het uit! Dat vond ik zo jammer!

Ik hoop heel erg dat er een vervolg komt! Ik moet gewoon weten hoe het verder gaat met Brain, Ab en Ava. Net nu Brain meer duidelijkheid heeft gekregen is het verhaal afgelopen. Ik ga er niet meer over schrijven, want wil niets verklappen. Je moet het gewoon lezen!

Over Daniëlles Boekenhoek

Ik ben al vroeg begonnen met het lezen van boeken en dat doe ik nog steeds heel erg graag. Mijn favoriete genre zijn Thrillers, maar ik hou ook heel erg van Young Adult, Sci-fi, Romans en nog veel meer! Ik deel graag mijn mening over mijn gelezen boeken. Dit kunnen bekende maar ook minder bekende boeken zijn. Misschien leer je wel hele nieuwe auteurs kennen waar je nieuwsgierig naar wordt en graag boeken van wilt gaan lezen. Ook kan je bij mij terecht als je graag een recensie van mij zou willen hebben over een boek of misschien zelfs over je eigen boek! Ik plaats deze dan bij mij op de site en plaats de recensie ook in andere boekengroepen op facebook en sites zoals www.hebban.nl. Dus hou jij van lezen? En wil je graag weten waar boeken overgaan voordat je ze aanschaft? Of ben je opzoek naar een nieuw boek maar heb je geen idee, van welke schrijver je iets wilt gaan lezen. Neem dan zeker een kijkje! Veel leesplezier!! :-D
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorize. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

